Support
For os er Service og Support en tillidssag - Og vi mener at vores kunder skal passes og plejes, så vi sammen kan vokse.
Supportaftale
Supportaftaler skaber tryghed for den enkelte virksomhed, såvel driftsmæssigt som økonomisk.
Vi tilbyder derfor supportaftaler til vores kunder, og alle supportaftaler laves individuelt da behov og ønsker er meget forskellige.
En supportaftale kan f.eks. omfatte servicebesøg, tilkaldevagt, telefon-support og online support. Aftalen kan både gælde hele installationen eller kun dele af den. Det er samtidig muligt at udbygge supportaftaler med egentlige serviceaftaler.
En af fordelene ved en serviceaftale er, at installationen eller serveren regelmæssigt bliver efterset, så uforudsete nedbrud kan forebygges.
Systemadministration
En IT installation skal vedligeholdes for at køre optimalt. Her kan PK Data Network også træde til. Der er mulighed for at leje en systemkonsulent på timebasis, hvis jeres interne systemadministrator f.eks. skal på ferie eller er syg.
Vi kan også varetage hele den daglige system-administration på jeres netværk, både via systemkonsulent besøg men også via f.eks. online-support eller telefon.
Relaterede sider:
- Behovsanalyse: Vælg de rigtige produkter
- Teknik: Få hjælp til installation af din løsning
Vil du vide mere?
Kontakt PK Data Network på 70 27 34 56, brug denne kontaktformular eller info@pkdata.dk, og få vores bud på en løsning, der passer til netop dit behov.